Angrerett

    Forbrukeren har i utgangspunktet angrerett i 14 dager. Dette gjelder ved handel fra Norge. For tjenester starter fristen å løpe dagen etter at avtalen er inngått, mens fristen ved kjøp av varer løper fra dagen etter at varen er mottatt.

     

    Instrukser for angrerett:

    1. Ta kontakt med oss ved å bruke skjemaet nederst på siden

    2. Vent på klarsignal fra oss til returprosessen kan begynne.

    3. Kjøp et frimerke og send returen din tilbake til oss etter avtale.

    4. Pakken skal ikke ha vært åpnet pga varene skal selges videre.

    5. Når vi godkjenner returen din så refunderer vi deg pengene du betalte.

     

    Angrerett gjelder ikke når:

    Pakken har vært åpnet og produktene har vært prøvd, returen skal sendes til oss i konvulutten den kom i uåpnet.

     

    Varene skal sendes til følgende addresse etter avtale:

    Hedum Drift

    Værlegata 15

    1531 Moss

    Kontakt oss