[title]
[message]Angrerett
Forbrukeren har i utgangspunktet angrerett i 14 dager.
Dette gjelder ved handel fra Norge. For tjenester starter fristen å løpe dagen etter at avtalen er inngått, mens fristen ved kjøp av varer løper fra dagen etter at varen er mottatt.
Instrukser for angrerett:
1. Kontakt oss på e-post for å melde returen.
2. Vent på bekreftelse fra oss før du starter returprosessen.
3. Kjøp et frimerke og send returen i henhold til avtalen.
4. Returen må sendes i uåpnet tilstand, da varene skal selges videre.
5. Når returen er godkjent, vil du få tilbakebetalt kjøpsbeløpet.
Returpolicy:
Vi ønsker at du skal være fornøyd med kjøpet ditt. Vær oppmerksom på at følgende vilkår gjelder for returer:
Angrerett:
Angrerett gjelder kun for produkter som er uåpnede og ikke har vært testet. Dersom produktene er testet eller om flasken er åpnet, bortfaller angreretten, og vi kan ikke akseptere returen.
Returforpakning:
For at returen skal godkjennes, må produktene sendes tilbake i den tilstanden de kom i. Dvs de skal ikke være brukt eller åpnet.
Prosess:
Ta kontakt med oss før du returnerer produkter, slik at vi kan gi deg nødvendig informasjon om returprosessen.
Varene skal sendes til følgende addresse etter avtale:
Hedum Drift
Værlegata 15
1531 Moss
Epost: Post@dekanten.no